25%تخفیف

در این دوره چه آموزش داده می شود؟
ضرورتها و چالشهای آموزش مهارتهای زبان عربی از مدارس تا دانشگاه
اهداف آموزش
-
تسلط به کتاب درسی
-
آموزش بهتر
-
آشنایی با روشهای تدریس عربی
-
رفع ابهامات آموزشی
-
پاسخ به سوالات موجود
-
تعامل با دیگر همکاران
-
تبادل تجربیات آموزش عربی
-
ارتقا کیفیت آموزش عربی
پیش نیاز های این دوره آموزشی
آموزش مهارتهای زبان عربی از مدارس تا دانشگاه
آشنایی با دوره دبیری زبان و ادبیات عرب، سابقه تدریس و مطالعه در خصوص آموزش زبان عربی به دانش آموزان و دانشجویان.
تسلط به کتابهای درسی عربی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم (عمومی و تخصصی)، اشتیاق به ارائه بهتر مطالب به دانش آموزان و جمعآوری سوالات و ابهامات موجود در کتابهای درسی تا تعامل با استاد مناسب اثربخش باشد.
استماع مهارت اول است. مهارتهای زبانی را اگر به دو دسته تقسیم کنیم بعضی از آنها تولیدی هستند و برخی دیگر دریافتیاند. با توجه به این دسته بندی استماع مهارت زبانی سلبی یا دریافتی است. چون فرد خودش آن را تولید نمیکند بلکه از دیگران دریافت میکند. در زبان عربی ضروری است که خوب گوش کنیم چراکه با یک تلفظ اشتباه معنی کلمه تغییر میکند.
استماع بر دو شکل است:
الف) استماعی که مربوط به زمان گوش کردن صِرف است. در این نوع از استماع فرد حرف را گوش میدهد بعد که متوجه شد خودش حرف میزند و مدام این فرایند تکرار میشود.
ب) استماعی که در ترجمه به کار میرود. مترجم همزمان در همان حالی که به حرفهای سخنران یا گوینده گوش میکند، ترجمه کرده و مفهوم را به شنونده انتقال میدهد.
مشاهده بیشتر
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.