تشخیص هوش های چندگانه
تشخیص هوش های چندگانه تشخیص هوش های چندگانه: نگاهی به نظریه هوش های چندگانه اثر هلن گاردنر؛ گاردنر در این کتاب به بررسی انواع هوش های بشری می پردازد: در…
29 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
نظریه هوش های چندگانه
نظریه هوش های چندگانه هلن گاردنر نظریه هوش های چندگانه: نگاهی به نظریه هوش های چندگانه اثر هلن گاردنر؛ گاردنر در این کتاب به بررسی انواع هوش های بشری می…
28 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
توسعه حرفه ای معلمان در کشور فنلاند
توسعه حرفه ای معلمان در کشور فنلاند توسعه حرفه ای معلمان در کشور فنلاند: درس هایی که دنیا می تواند از آموزش و پرورش در کشور فنلاند بیاموزد! از آنجا…
28 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
تفکر برنامه ریزی درسی و جایگاه بسته های آموزشی
تفکر برنامه ریزی درسی و جایگاه بسته های آموزشی تفکر برنامه ریزی درسی و جایگاه بسته های آموزشی: نگاهی به دیدگاههای نو در زمینهی کاربرد فناوری های آموزشی در فرایند…
27 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
یک کلاس خوب چه ویژگی هایی دارد؟
یک کلاس خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگی های یک کلاس درس خوب: استاد شیگه ماتسو که برترین محقق درس پژوهی در ژاپن میباشد خواهد گفت که یک کلاس خوب…
27 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
سیستم آموزش و پرورش فنلاند
سیستم آموزش و پرورش فنلاند سیستم آموزش و پرورش فنلاند: در این مطلب به برسی دقیق سیستم آموزش و پرورش کشور فنلاند میپردازیم. فنلاند رتبهی اول آموزش در جهان را…
26 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
مهمترین دلایل انتخاب شغل معلمی
مهمترین دلایل انتخاب شغل معلمی مهمترین دلایل انتخاب شغل معلمی: پاسی سالبرگ در کتاب «درس های فنلاندی» به بررسی مهمترین دلایل انتخاب شغل معلمی می گوید اگر ما آموزش فنلاند…
26 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
معلمان رهبری جامعه را به عهده دارند
معلمان رهبری جامعه را به عهده دارند معلمان رهبری جامعه را به عهده دارند: فنلاند کشوری است که تغییرات مهم و اساسی در زمینه ی آموزش در ساختارهای خود به…
25 آبان 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی