کار گروهی را برای دانش آموزان درونی کنید
کار گروهی را برای دانش آموزان درونی کنید کار گروهی را برای دانش آموزان درونی کنید: دکتر سعید راصد، در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار شد…
12 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
در کنار «دانش آموز» باشید نه در مقابل او
در کلاس درس در کنار «دانش آموز» باشید نه در مقابل او در کلاس درس در کنار «دانش آموز» باشید نه در مقابل او: در همایشی که به همت مرکز…
12 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
اهمیت سواد آماری
اهمیت سواد آماری اهمیت سواد آماری: آزاده قاهری در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار شد سخنرانی کرد اهمیت سواد آماری در گذشته های دور عموما افراد…
9 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
عروض شنیداری
عروض شنیداری عروض شنیداری: دکتر علی اکبر کمالی نهاد در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار شد به سخنرانی پرداخت عروض شنیداری آموزش عروض به شیوه شنیداری…
9 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
مدارس غیرانتفاعی یا مدارس انتفاعی؟
مدارس غیرانتفاعی یا مدارس انتفاعی؟ مدارس غیرانتفاعی یا مدارس انتفاعی؟: دکتر عادل پیغامی، مدرس و مولف اقتصاد در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار شد سخنرانی کرد…
9 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
فلسفه و زندگی روزمره
فلسفه و زندگی روزمره فلسفه و زندگی روزمره: جلال کریمیان، در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار شد به سخنرانی پرداخت: کلاس فلسفه جلسه سخنرانی نیست کلاس…
7 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
رابطه درس جامعه شناسی و واقعیت های روزمره
رابطه درس جامعه شناسی و واقعیت های روزمره رابطه درس جامعه شناسی و واقعیت های روزمره: علی ایمانی، جامعه شناس، در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار…
7 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی
جامعه شناسی با رویکرد تحلیل محتوا
جامعه شناسی با رویکرد تحلیل محتوا جامعه شناسی با رویکرد تحلیل محتوا: علیرضا شریفی یزدی در همایشی که به همت مرکز ترویج علوم انسانی برگزار شد به سخنرانی پرداخت: …
6 مهر 1399
ارسال شده توسط کارشناس آموزش مجازی مرکز ترویج علوم انسانی